× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

zorr

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Twitter hesabı: @ytukampuscom

neden friend with benefits bulmak bu kadar zor. hadi düzenli ve iyi bir ilişkiyi anladım, cidden iki insanın birbirini bulması ve sevmesi aşırı zor ama friend with benefits kolay bulunması lazım bence lütfen tavsiye

İtiraf Yorumları

10 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Peh
1 yıl önce

Yok hocam insanlar bir garip bu devirde anlam veremiyorsun ya arkadaşının arkadaşı olucak ya da fakültenden bulucan

Last edited 1 yıl önce by Peh
Sap
1 yıl önce

Friend with benefits ne Türkçe konuşsana kardesim

fakbadi
1 yıl önce
Reply to  Sap

alıcı verici usulü arkadaşlık hocam

Last edited 1 yıl önce by fakbadi
Robot Boy
1 yıl önce
Reply to  fakbadi

You say, you’re not gonna fight, because no one is gonna fight for you!

Nick
1 yıl önce

Nedense insanlar buna çok karşı çıkıyor fakat bende aynı şeyi düşünüyorum FWB daha okay kesinlikle

Rumemet
1 yıl önce

Hahaha adam ciddi ciddi neden fakbadi bulamıyorum diye itiraf atmış

offf
1 yıl önce
Reply to  Rumemet

adam değil kadınım

Rumemet
1 yıl önce
Reply to  offf

Bu kadar senelik erkeğim ilk defa fakbadi aradığını ilan eden bir kadın görüyorum. Buldun mu bari

aşk insanı
1 yıl önce

Ben de arıyorum ama inan bulamadım. Hala arıyan hanfendi arkadaşlar varsa @kfldpjens

Leo
1 yıl önce

Fazla eren aktan izlenmiş