× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

Vakit geçmeden

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ Yemekhane Menüsü: ytukampus.com/yemek

Neden insanlara adım atılmaktan bu kadar korkak olundu ya en fazla ne olabilirkii stalklıyor seni sana  bakıp duruyor uzaktan ona buna anlatıyorr seni ama adım atılmıyor vakit geçmeden adım atın artıkk ya da yolunuza bakın insanları ümide sokmayın rahatsız etmeyinn yeterrr

İtiraf Yorumları

39 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
sabır
1 yıl önce

senin elin ayağın yok mu kardeşim sen yaz sen konuş çok istiyorsan

Yumuşakdırmesela
1 yıl önce
Reply to  sabır

Ay kesin erkeksin cidden iyice şaşırdınız çocuğu da siz yapsanız keşke bir o yük kaldı bize

derscalisiyom
1 yıl önce

Yav madem ümitleniyon karsidan bir sey hissediyon belki karsindaki çekiniyor madem sen cekinmiyorsun sen adım atsana

Artıkk
1 yıl önce
Reply to  derscalisiyom

Zamanında o adımı attım benn merak etme

Adımlar atılsın
1 yıl önce

Ayyy içimi okudun resmen. Benim de adım beklediğim biri var

Çay
1 yıl önce

biraz detaylandır kim nerde bakıyor ona göre adım atayım bensem.. sevgilisi falan vardır ayrıca ayıp diye bir şey var…..

Birazcesaret
1 yıl önce
Reply to  Çay

Ay ne ayıbı Allah aşkına, sen bi adımı at da sevgilisi varsa cevap vermez zaten. Hem böylr ömür mğ geçer adım atsam mı atmasam mı diye. Kendimize gelin ya

Artıkk
1 yıl önce
Reply to  Çay

En fazla ne olabilirki reddedilinir yani yanlış anlaşıldıysa vakit geçmeden atılmalı bence ….

Arthur
1 yıl önce

Detay verir misin

Kkk
1 yıl önce

Bunu yazan kişi ehm’de okuyan, itirafın atıldığı gün finalden sonra ortabahçede otururken bahsettiği kişiyle uzun süre sonra tekrar bakışmış, 2 yıldır usanmadan beklemede olan bir kişi mi acaba?

Merak
1 yıl önce
Reply to  Kkk

Biraz daha detay verir misin

Kkk
1 yıl önce
Reply to  Merak

Biraz da sen detay ver

Merak
1 yıl önce
Reply to  Kkk

Yorumu yazan sensin ben neden detay vereyim.

Kkk
1 yıl önce
Reply to  Merak

Aklıma başka detay gelmedi ben de belki mesajı atan kişinin birisi olduğundan şüpheleniyorsundur da onun hakkında detay verirsin ben de o kişiyim ve ya değilim diye onaylarım şeklinde yazmıştım.

Merak
1 yıl önce
Reply to  Kkk

Bahsettiğin kişi hakkında bilgi verebilirsin bence

Kkk
1 yıl önce
Reply to  Merak

Bilgiyi veririm vermesine ama… Sıkıntı ikilem yaşamam. Hislerimden emin olsam inan gerçek reelde gider yanına konuşurum, ama hislerimden emin değilim. Daha doğrusu emin oluyorum, bizden olmaz diyorum, bırakıyorum hakkında düşünmeyi. Sonra bir gün bir bakış atıyor, sar baştan…

Kkk
1 yıl önce
Reply to  Merak

Ama hadi bir detay vereyim. Karşı taraftan da kesin sinyaller alıyorum, durumun farkındayım ve boş yere bekletmek hiç hoşuma gitmyor…

Merak
1 yıl önce
Reply to  Kkk

Ne kaybedebilirsin ki git konuş hem belki bu konuşma sendeki ikilemi çözmene yardımcı olur

Merak
1 yıl önce
Reply to  Kkk

Kaçıncı sınıfsın bu arada

Kkk
1 yıl önce
Reply to  Merak

Sen bi aklındaki kişiyle alakalı detay versene

Kkk
1 yıl önce
Reply to  Merak

Kaçıncı sınıf olduğumu düşünüyorsun mesela 🙂

Merak
1 yıl önce
Reply to  Kkk

2 ? Ben detay veremem çok belli olur sen versen çok daha iyi olur.

Kkk
1 yıl önce
Reply to  Merak

Bak işte problemi görüyor musun? İkimiz de birisinden birşey bekliyoruz, bir adım, belki bir işaret. Ama o adımı biz atamıyoruz. Belki o kişiyle konuşuyoruz ama detay vermekten çekiniyoruz çünkü anlamasını da istemiyoruz. İki taraf da böyle yapınca bu sefer yerimizde sayıyoruz.
Bu arada ikimiz de beklediğimiz kişiyle konuşmuyormuşuz sanırım, 2 değilim :(. Dertleşmiş olduk en azından 🙂
Umarım karşı taraf beklediğin hamleyi yapar.

Akıl
1 yıl önce
Reply to  Kkk

İkiniz de hoşlandığınız kişiye ig isteği atın bitsin işte. İlk adımı atmış olursunuz, karşılık gelirse gelir. Gelmezse de takipleşmiş olursunuz en azından

Kkk
1 yıl önce
Reply to  Merak

Bilmiyorum görür müsün ama, bugün konserde başka birisiyle gördüm onu… sanırım ben gemiyi kaçırmışım…

kera
1 yıl önce
Reply to  Kkk

bölümün ne?

Taratturat
1 yıl önce

Çok hastayım ve finallerim var ve sinyal alamadım henüz mb

tarly
1 yıl önce
Reply to  Taratturat

gülümsemeyi çok görüp adım bekliyolar anlamak imkansız

Ejdj
1 yıl önce

Bacım öncelikle sakin oluyorsun.

Yirmi4
1 yıl önce

Nolduki

bilişimci
1 yıl önce

Stalkladığını nasıl anladın?

Artıkk
1 yıl önce
Reply to  bilişimci

Anlarımm benn öğrendim bir şekilde

csainzz
1 yıl önce

Adım atılıyor, uzunca konuşuyorsun sonrasında buluşmaya geliyorsun bambaşka biri. Akşamına ghosting ve kara toprak oluyor. Beklentiye girip olabilecekken olmaması bir şeylerin insanı üzüyor. Biraz açıksözlü olun, o kadar vakit ayırıp eğlendiğiniz kişiyi bir hatası yüzünden tek seferde silip atmayın.

ayyy
1 yıl önce
Reply to  csainzz

Siz erkekler bunu sürekli yapıyorsunuz aynısı başınıza gelince de böyle ağlıyorsunuz işte

csainzz
1 yıl önce
Reply to  ayyy

Ağlamak mı :d Tanısanız böyle demezdiniz, bunları yazarken benim içim rahat merak etmeyin.

Miyav
1 yıl önce
Reply to  ayyy

Ne kadar haklı bir yorum

judgmental
1 yıl önce

Belkide çoçuğu gördüğünde kaçıyorsundur, seni rahatsız ettiğini düşünmüşdür

aynen
1 yıl önce

“vakit varken tomurcukları topla. zaman hala uçup gidiyor ve bugün gülümseyen bu çiçek, yarın ölüyor olabilir”

Son gaz yürür
1 yıl önce

İnsta ver sana nasıl adım atılıyormuş uygulamalı göstereyim