× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

butun sene goz goze geldigim kiz

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Insta hesabı: @ytukampuscom

hazirlikta surekli goz goze geliyorduk, sene ortasi istek attim, kabul etmedin ama surekli goz goze gelmeye devam ettik. anlayamadim derdini. zaten sene bitti ama aklimda kaldin.

İtiraf Yorumları

3 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Pembesultan
11 ay önce

Belki kız yanlışlıkla bakıyodur oluyo öyle

Yazgünü
11 ay önce
Reply to  Pembesultan

Ben buna katılmıyorum ya ben insanlar yanlış anlar diye 1 kere yanlışlıkla baksam (ki yanlışlıkla en fazla 1 kere bakarsın) ikinciye bakmam çünkü bu bakışmaya girer ve bakışmak da biraz flörttür

Nick
11 ay önce

Bazen insanlarla sürekli denk gelince insanın gözü takılabiliyor bence bireysel algılama