× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

İtiraf Yorumları

5 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Halenpolonyalı
11 ay önce

Ben bu sene güz gitmiştim soruların varsa sorabilirsin nick yazayımmı

everest
11 ay önce

ya ola ne zaman bitiyor biliyor musun ben hâla ders seçmedim bir şey olur mu

Danstakiyalnız
11 ay önce
Reply to  everest

Okuldan okula değişiyor ama güz gideceksen büyük ihtimalle bitmiştir. Karşı okuldan sana mail gelmesi lazım.

everest
11 ay önce

Güz bahar gidicem o gelen maile kaydoldum ama ders seçme kısmını yapmadım daha

Polonyağı
11 ay önce

Selam benim de Polonyaya gitme planım var haberleşelim istersen