× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

Neden ytü çantaları bu kadar çirkin

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Twitter hesabı: @ytukampuscom

Ytü çantası aşırı çirkin bir tasarımda ve kalitesiz bir yapısı var. Tamam ucuz da en azından daha pahalı da olsa kaliteli bir seçeneğimiz de olsa güzel olmaz mı? Doğru düzgün bir okul ürünü lazım

İtiraf Yorumları

5 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Saçmalığın daniskası
10 ay önce

NE SAÇMA Bİ İTİRAF BU AMAN TANRIM!

Mühendis
10 ay önce

Iyyy, YTÜ çantası gerçekten berbat doğrusu.

Kırtasiye teknik üni
10 ay önce

Faber castell 60lı keçeli kalem de lazım mı?

kiwi
10 ay önce

tam bir hazırlık-1.sınıf itemi o çanta

Tasarımcı eleman
10 ay önce

Kanka benim çantam muhteşem, tasarım bana ait, deri, sarı yıldızı var üstünde 8 köşeli, siyah. Dünyada tek arkadaş, bayılıyorum ben.