× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

İtiraf Yorumları

10 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Süper Mal
7 ay önce

Tabii ki sevgilileri yeterince büyük olmadığı için ağlıyorlar.

ağlak
7 ay önce

biz de ağlamak istemiyoruz ortaklıkta ama aşık olduğu eski sevgilisini kıskandığı kızla görünce dayanamıyo insan

sapıkavcısı
7 ay önce

Last edited 7 ay önce by sapıkavcısı
nedenineneden
7 ay önce

Kanka tamam hepsi düştü sana şu anda

Ameleus
7 ay önce

Ne kadar it kopuk varsa onlara gönül verdikleri için ağlıyolar. Ağlasınlar zaten.Aklı başında hanımefendileri tenzih ederim onları da beyler bi zahmet üzmeyin anasını satim

FlamingoCEO
7 ay önce

Özür dilerim istemeden oluyo

Brunette
7 ay önce

sırf saçlarım kahverengi diye ha

Rumemet
7 ay önce
Reply to  Brunette

Siz de mi ağlıyorsunuz?

Brunette
7 ay önce
Reply to  Rumemet

Sorma en çok biz ağlıyoruz ;(

Ufi
7 ay önce

Sakin ol pussy magnet