YTÜ'nün öğrenci Twitter hesabı: @ytukampuscom
FİNALDE 40/100 KURALINI MAHKEMEYE VERİYORUZ!
Herkese merhaba,
Arkadaşlar biliyorsunuz ki YTÜ senatosu finalden en az 40 almayanların yıl içi notları kaç olursa olsun final dahil ortalaması kaç olursa olsun devamsızlık gibi diğer gereklilikleri yerine getirilmiş olsa bile dersten kalacağı bir düzenleme yaptı. Arkadaşlar bu düzenleme kesinlikle hukuk dışıdır. Yıl içi notlarını hiçe sayan bu uygulama kazanılmış hakların yadsınmasıdır. Adalet anlayışına aykırı olduğu gibi T.C. Anayasası dahil mevcut kanunlara da tam anlamıyla aykırıdır. Bu yüzdendir ki biz bu düzenlemeyi İptal ve Yürütmenin Durdurulması istemiyle mahkemeye taşıyoruz. Bu, yasa gereği açık bir dava olacaktır bu yüzden tüm gelişmeleri size duyuracağız. Siz de öncelikle diğer YTÜ öğrencileri olmak üzere ulaştırabildiğiniz herkese bunu duyurabilirsiniz.