× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

Sanat tasarımdakiler niye böylesiniz

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ Seri İlan Platformu: ytukampus.com/ilanlar

Geçen stf de bi kızla tanışmak istedim beni tersledi sanki kötü birsey soylemisim gibi tepki verdi ben de o an bisey diyemedim ama kafama takildi bunu okuyorsan söyler misin terslemeni gerektiricek ne vardı ?

İtiraf Yorumları

14 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
yasandi
1 ay önce

knk ben de stfdeyim erkegim uzun süredir buradayım ve kizlari emin ol çok itici ve toksik uzak dur kac sene oldu halen akilli bi kiza rastlamadim bu fakultede alayı egolu kendini begenmiş

Fmnyy
1 ay önce
Reply to  yasandi

Yaran var ki böyle yazıyorsun genelleme yapma bence

Yavaşyiyen
1 ay önce
Reply to  yasandi

Erkekleri de öyle genellemeye uyan bi fakülte mesela “wehateourbodies”

yasandi
1 ay önce

özellikle sanat ve kültür yönetimindeki kızlardan kesinlikle uzak dur anlamsiz bir egoları var hayir yani bir olayları da yok dümdüz 10/4-5’i geçmeyen tipleri var ama dünyayı kendileri yaratmış gibi bir kibirleri var manasız konu sırf tip de degil karakter olarak da iyi degiller sana bu dünyada cehennemi yaşatırlar aman diyim yani uzak dur

skylikız
1 ay önce
Reply to  yasandi

umarım ben üzmüşümdür seni 🙁

yasandi
1 ay önce
Reply to  skylikız

işte böyle bir kafa yapısına sahipsiniz hepiniz. kendini savunman gerekirken halen umarım bu sitem ve üzüntüye ben sebep olmuşumdur egosundasın. beni haklı çıkarttığın için teşekkürler :))

yeniceli yeniceri
1 ay önce
Reply to  yasandi

kendini bi halt sanarak elemini kederini bastırcak. napssııın ona da yazık zaar

Mentalsağlık koruyuc
1 ay önce

Beyler bu kızlar erkeklerden hoşlanmıyo bide esrar keş değilseniz size gelmez bunlar her türlü hastalık var

SANATTASARIMAŞIĞI
1 ay önce

Bence genelleme yapmanıza gerek yok. Birisiyle konuşma tarzının fakültesiyle ilgili olduğunu düşünmeniz de aşırı mantıksız. Ayrıca o an sizinle konuşmak istemeyebilir hemen terslendiniz diye egolu diye yaftalamanız da doğru değil. Abartmayın bu kadar

Jujj
1 ay önce

Terslenmişsin sadece genelleme yapma

Willww
1 ay önce

Yoo var benim asik oldugum kız da sanat tasarimda oysa iyi yapmis

Okulunkızlarıçöp
1 ay önce

Oğlum okuldaki kızlar çirkin zaten bargelloyu sıkıp atleti giyen kendini dünya güzeli sanıyor salla gitsin okulu ezelden beri böyle bu çık sokağa daha düzgün, güzel kızlar bulursun okuldaki kızları es geç ciddiyim bak rakip elemeye falan çalışmıyorum kendini okula hapsetme

goren gozler icin
1 ay önce

lezbos olduklari icin erkeklerden haz etmiyolar

shawn
1 ay önce

hahahahahha cidden öyle ya alayı lezbi, yani homofobik değilim ama bu mevcudiyet sinirimi bozmuyor değil, çok irite ediciler kibirliler