× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

Mezunolduk

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Insta hesabı: @ytukampuscom

Bitti mezun oluyoz ama keşke bir şans verseydin deneseydik beni mi istemedin yoksa ilişkimi bilmiyorum ama uzun zaman sonra görmüyordum geçenlerde gördüğümde son kez seni görüyor olmak dedim içimden neyse Hoşçakal öyle iç dökmece…

İtiraf Yorumları

1 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Belkiadam
3 saat önce

Acaba bende mezun olmadan bi konuşsam mı onla, kaç yılımız beraber geçti.
lafım sana değildir muhtemelen çünkü çok fazla insan mezun oluyor, içimdeki düşünceler diyebilirim