YTÜ'nün öğrenci Twitter hesabı: @ytukampuscom
Merkez kütüphane a -1’de saat akşam 8 gibiydi sanırım tam hatırlamıyorum. lavuğun biri hiç sıra yokken küçük tuvaletini klozette ayakta yapma gereği duydu. hayır bunları yazarken ben utanıyorum sen bunu yaparken utanmadın mı gözgöze geldik bi de. orda başkaları da var diye seni utandırmak istemedim ama bu iş böyle nereye kadar gidicek birisini daha görürsem böyle rezil edicem. zorunda mıyız biz tuvaleti kullanmak için sizin çişinizi temizlemeye. 66 da oturuyordun haberim var senden senin de kendinden haberin olsun çocuk