YTÜ'nün öğrenci Insta hesabı: @ytukampuscom
Ansys programını kullanmasını bilen var mı? Distrodan indirdim ancak lisanslamada problem yaşıyorum.
[email protected]
YTÜ'nün öğrenci Insta hesabı: @ytukampuscom
Ansys programını kullanmasını bilen var mı? Distrodan indirdim ancak lisanslamada problem yaşıyorum.
[email protected]