× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

Arkadaş arıyorum?

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Twitter hesabı: @ytukampuscom

Birinci sınıf öğrencisiyim. Çok sıkılıyorum işim gücüm de yok. Aynı zamanda yalnızım. Arkadaş arıyorum bu sebeplerden ötürü. En azından muhabbet edebileceğim birileri varsa benimle benzer durumda olan onlar icin de iyi olabilir. Fake bırakırsanız yazarım size. En azından basitçe bi tanısıp ortak hobilerimiz varsa konusacak konularımız da ortaya cıkabilir.

İtiraf Yorumları

12 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Ben
10 ay önce

Ben

_mariner
10 ay önce

@submariiner

yazbitsin
10 ay önce

valla benim de yok ve sıkılıyorum bu yüzden koşş > ig: psemataleo

gandhi
10 ay önce

yalnızlık hayatım boyunca nereye gitsem peşimi bırakmadı.barlarda, arabalarda, kaldırımda, dükkanda her yerde.bundan kaçış yok.ben tanrının yalnız adamıyım.

Whynot
10 ay önce

Hesap bırakabilir misin

gandhi
10 ay önce
Reply to  Whynot

Sen bırak fake ben yazim

yazbitsin
10 ay önce
Reply to  gandhi

Bize nie yazmadın? Beğenmedin mi? Psemataleo

gandhi
10 ay önce
Reply to  yazbitsin

Yazmışım ya sana 3 gün önce ag

Whynot
10 ay önce
Reply to  gandhi

Benim fake hesabım yok 🙂

gandhi
10 ay önce
Reply to  Whynot

namechoji81tr :yaz ama yazarken ben whynot diye belirt

anlamsızlık
10 ay önce

ytulu.culer
yaz hocam konuşalım

Beta
10 ay önce

Hocam yaz tanışalım bi muhabbet edelim cocacobain