× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

At adımı

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Insta hesabı: @ytukampuscom

Çok uzun bir aradan sonra bugün göz göze geldik. Ben de bir garip hissettim senin de bir garip hissettiğini fark ettim. Neden birbirimize bunu yapıyoruz? Neden açık olamıyoruz? Neden istediğimiz şeyin peşinden gitmiyoruz? Ha bana bir şarkı önerecektin hala önermedin. O şekilde ilk adımı atabilirsin.

İtiraf Yorumları

5 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Bilmiyorum
25 gün önce

detay verir misin

Şarkı Delisi
25 gün önce
Reply to  Bilmiyorum

Birbirimizden nefret ediyor gibiydik dışardan ama tatlı tatlı atisirdik bir de ismim çok siradanmis ona göre

barisalim
25 gün önce

The Weeknd – Blinding Lights
Duman – Senden Daha Güzel

Psi
25 gün önce

Kime itafen yazıldı bilmiyorum ama,
bal-duman
gerek hikayesi gerek sözleri olsun ona bunu önerirdim

Whyareyougay
23 gün önce

Ne Önersem beğenmiyordun