× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

bir yatay geçiş hakkı

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ Yemekhane Menüsü: ytukampus.com/yemek

okulda neden sadece bir yatay geçiş hakkı var ben bölümümü hiç sevmiyorum ve kesinlikle değiştirmek istiyorum ama kimin hangi bölüme yatay geçiş yapacağını bilmediğim için hep şansa kalıyor bölümü değiştirmem. itüde bildiğim kadarıyla seçim listesi hazırlanıyor bizim okulda neden bu yok anlamıyorum. önceden kurum içi yatay geçiş deneyenler varsa neye göre başvuru yaptılar bilgilendirirlerse çok sevinirim

İtiraf Yorumları

8 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
nick
11 ay önce

hangi bolumdesin

Bölüm
11 ay önce
Reply to  nick

Kimya müh

Öylesine
11 ay önce

Hangi bölüme geçiş yapıcaksın

Bölüm
11 ay önce
Reply to  Öylesine

Bilmiyorum işte yapay zeka istiyorum ama o gelmez gibi tek geçiş hakkı olduğu için neye geçiş deneyeceğim konusunda kararsızım endüstri de olur

nick
11 ay önce
Reply to  Bölüm

ortalaman nasıl

Bölüm
11 ay önce
Reply to  nick

3.93

Mavi
11 ay önce

Ortalaman çok iyi iyi kullanıp güzel bir bölüme geç çoğıu bölüm gelir zaten hangi bölümd ekaç komtemjan var buna bak

bölüm
11 ay önce
Reply to  Mavi

umarım gelir endüstrinin geleceğinden bile şüpheliyim bu dönem herkesin ortalamaları çok yüksek çünkü benim ösym puanım da düşük maalesef