× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

Bu ne biçim son böyle

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ Yemekhane Menüsü: ytukampus.com/yemek

Ufak bir hoşlantıdır geçer dedim konserden sonra. Şu an sana karşı ne hissettiğimi bilmiyorum. Emin olduğum tek şey senin kadar canlı ve enerjik birini görmemiş olmam. İçinden bir parçayı da bana vermişsin gibi hala mutlu ve diriyim. O gece elimden gelen tek şey veda etmek değilmiş sana. O zaman ilk ve son defa sorayım: Başlasın mı hikayemiz?

ig: nick

İtiraf Yorumları

6 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Detayisteyen
1 yıl önce

Detay lazim

kalbim.offline
1 yıl önce
Reply to  Detayisteyen

Konserin sonlarına doğru gördük birbirimizi. Çifte kumru arkadaşlarının yanında tek kalmıştı ama ne sevincinden ne de enerjisinden ödün veriyordu. Ara sıra dönüp bana baktı ve gülümsedi. Konser bitiminde kulağına yaklaşıp veda ettim.

Emin olamadım
1 yıl önce

Yanında arkadaşınla mıydın?

kalbim.offline
1 yıl önce
Reply to  Emin olamadım

evet

another
1 yıl önce

Biraz kızın fiziksel özellikleri hakkında detay verir misin

kalbim.offline
1 yıl önce
Reply to  another

Gece belli olmasa da galiba kumral saçlı, renkli gözlüydü. Mavi bir mini kot giyiyordu ve boyu 1.60 civarındaydı.