× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

erkeklere sarışın kızlar hakkında soru

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Insta hesabı: @ytukampuscom

İlk defa buraya yazı atıyorum konser günü biriyle bakıştık belki o da yazmıştır diye ararken fark ettim ne kadar itiraf varsa hepsi sarışınlara yazılmış Kumrallar esmerler neredeyse yok Dikkat mi çekmiyoruz ya da sarışınlar kendilerine mi itiraf atıyor sürekli bu sayfanın olayı bu mu anlamadım Özellikle yaza girerken ben de açtıracaktım saç rengimi iyice dert oldu şuan ne bu sarışın sevdası

İtiraf Yorumları

27 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
bilgisayarci
1 yıl önce

Bacım bana fark etmez tanışalım istiyosan bilgisayarcıyım

kumral
1 yıl önce
Reply to  bilgisayarci

bacı olmadı ya

bilgisayarci
1 yıl önce
Reply to  kumral

Kumralım diyeyim olur mu

Çikolata
1 yıl önce

Sen bı tanıdık geldin sanki eğer düşündüğüm kişi isen bu saçın sana çok yakışıyor insta birkabilirsin

kumral
1 yıl önce
Reply to  Çikolata

bölüm yazabilir misin

Çikolata
1 yıl önce
Reply to  kumral

Siyahilere de hiç itiraf düşmüyo
mühendislik okuyom

BirAdam
1 yıl önce

Sevmek isteyene bir çift göz yeter, ne sarı ne esmer ne kumral ne siyah. Sarılar zaten öyle bir hâle geldiler ki çoğunun saç rengi rezalet ve dikkat çekmekten ziyade itici duruyorlar son birkaç yıldır. Sorun sende değil, ben de 3 yıldır itirafa yazılır mıyım diye arada girip bakıyorum da yok abi yazılmıyoruz. N’apalım kaderimiz boyleymis. Sen de üzme kendini gız, al eline bir su iç, hatırlatmıs olayım ben de.

kumral
1 yıl önce
Reply to  BirAdam

haklısın ama her halde çekiyolar dikkat hiç başka itiraf gelmiyor ben mi büyüttüm anlamadım

BirAdam
1 yıl önce
Reply to  kumral

Amaan canımız sağ olsun n’apalım ya. Kabullenmek gerek herhalde bu durumu, ben öyle yaptım en azından. Sen de sıkma canını, senin olan seni elbet bulur zaten. Ne zaman ki aşkı aramayı ve kovalamayı bırakacaksın o zaman çıkacak karşına aşk. Zamana bırakmak lazım biraz, insan da arada bunalıma girmiyor değil gerçi. Geçirdiğim zamanları hatırladım da bunalma geldi, sabır diliyorum. İster istemez üzülüyor insan, haklısın. Olmadı dertleşmek kahve içmek istersen falan bir şekilde hallederiz.

kartel
1 yıl önce

hanfendi boşunuza saçınızı açtırmayın ilgi istiyorsanız veririz tip 7/10 üstüyse insta bırakın

kumral
1 yıl önce
Reply to  kartel

sizin tip 10/10 üstüyse insta bırakın

kartel
1 yıl önce
Reply to  kumral

mükemmel tip sadece Atatürk’e mahsus bende yok o

obsesifeleman
1 yıl önce

Kumral hastası olanlar itiraf atmıyor bence mesela ben

Michael Scofield
1 yıl önce

Bilmiyorum, kendi adıma konuşacak olursam bana göre doğal saç rengi en güzeli ama kişiden kişiye değişir

İcardi
1 yıl önce

Kumral>sarışın

Dynobil
1 yıl önce

İnsta gönderirsen kumral mı güzelsin sarışın mı sana söylerin

Öylesine
1 yıl önce

Ya aslında mevzu popülerlik böyle mevzulara takılmamak lazım. Son dönem platin sarılara gerek şarkılarda gerek instagram da inanılmaz bir dayatma var. Aslında bu dayatmanın sonucu bu. Aynı şekilde esmer erkek muhabbeti de var. İtiraflara biraz göz gezdirirsen farkedersin. Yani lafın kısası herkes rüzgar nereye götürürse oraya gidiyor.

Last edited 1 yıl önce by Öylesine
d3kozmopolitan
1 yıl önce

İstemem sarışın falan bana yetiyor 2 tane kumral

on3m1y0k
1 yıl önce
Reply to  d3kozmopolitan

d3e asigim tanisabilir miyz

Red Guardian
1 yıl önce

Şahsen sarışınlık çok abartılıyo bence (ki ilk önceliğim genelde doğal kızıllar [İskandinav veya Rum asıllı oluyorlar galiba ama Türk olup da böyle olan varsa başım gözüm üstüne]) yani kumrallık daha iyi sarışınlıktan

lolol
1 yıl önce

basit şeylere takılıp erkek beğenisi için kendini değiştirip dikkat çekmeye çalışma seni gerçekten sevecek kişi her halinle sevecektir

EEF
1 yıl önce

Ben de kumralım özellikle kumral kızlar ilgimi çekiyor.Kumral olup güzel olmayan kız rastlamadım.Saçlarını da açmana gerek yok, çakma sarışınlardan çok daha güzelsiniz

Aaaaaaa
1 yıl önce

İçine dert olan şeye bak, yazdığın itirafa bak. Tek derdi ilgi olan beyinsiz bir amip.

OTOBÜS MANYAĞI
1 yıl önce

%70imiz sarışın seviyor ama benim gibi esmer hastası da az değildir konserde kesiştiğine göre tipin kötü değil diye tahmin ediyorum kendinle barıştıktan sonra gerisi mühim değil kadınların işi kolay bu konuda obez ve bakımsız olmadığı sürece

Lacivert Yeşil
1 yıl önce

Kızlara tek tavsiyem, erkekler sizin önemsediğiniz çoğu şeye bakmıyor bile çok takmayın.

adaminbiri
1 yıl önce

Amaç sevgi değil yalnız, yoksa sevecek adam saçınıza değil gözünüze bakar

DP paşa
1 yıl önce

Az muz değerli , muz çok muz değersiz