× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

İç Dökmece

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ Seri İlan Platformu: ytukampus.com/ilanlar

Kimseye karşı hiçbir şey hissedemiyorum. Beğeniyorum, güzel buluyorum ama his yok. Exlerime de sanırım rol kestim hep, bilmiyorum. Bende eksik olan ne? Neden beğeninin ötesine geçemiyorum? Gerçi artık yeni birileriyle tanışmaya da üşenir oldum. Beğendiğim kişilerle tanışıp muhabbet etmek içimden gelmiyor bu aralar. Belki sevmek/aşık olmak kavramlarına erişemeyeceğimi düşündüğümden ve yine oyunculuk performansı göstereceğimden belki başka sebeplerden, başka sebepler ne olabilir ondan da emin olamıyorum ya işte, neyse. Velhasıl kelam sizce neden duygusuz bir insanım? Varsa yorumlarınız, saygı çerçevesinde, beklerim. Öyle bir iç dökmek istedim.

İtiraf Yorumları

9 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Issız adam
11 gün önce

Kanka ben de böyle hissediyorum ya. Duygularım ne zaman yoğunlaşsa kalbim kırıldığından en sonunda hayatıma hiçbir kızı sokmama kararı aldım. Şu an mutluyum. Kendi kendine yetebildiğini bilmek güzel. Bir gün elbet karşımıza hak edecek birileri çıkar. Sen de kendine ayır kendini çok takılma.

ppı
11 gün önce

evet sorun sende , eski sevgilime benziyorsun , kimseyi sevecek kadar kalbiniz yoksa kedi köpek besleyebilirisniz, kimsenin hayatını zamanını ve hayallerini çalmaya hakkınız yok

tony montana
11 gün önce

asıl sebebi sosyal medya

Exx
10 gün önce

Umarim bi gun asik olabilirsin ve o zaman da sana rol kesilir. Samimi olmadiginiz duygularinizla insanlarin vaktini hevesini ve guzel hislerini harcamayin.

Makineci
10 gün önce

Birini geçmişte çok yoğun duygu beslediysen beyin kendini koruma moduna alıyor. Çözümü bende tam bilmiyorum açıkçası,sevebilirsin uzulebilirsin ama bu durumda aşık olamıyorsun. Kelin ilacı olsa başına sürerdi, yalnız değilsin kardeşim

Ferdik
6 gün önce

Bu durum bende de böyle ama genelde kalp kırıklığından dolayı olur bu tür şeyler ama ben hiç o tür bir sevgi beslemedigimden kimseye karşı, sebebi nedir çözemedim

Beyaz
4 gün önce

Akrep burcusun ve sürekli bedenen ve meneven kullanılıp terk edildiğinden artık kullanma tarihin dolu yaşında 25e yaklasiyorsa bu durumda expired oldun diyebilirim

NormalAdam
4 gün önce
Reply to  Beyaz

Burç ne alaka

öyleişte
2 gün önce
Reply to  Beyaz

Tespit işini azaltalım