× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

İtiraf Yorumları

7 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
superbia
10 ay önce

Konuşma (speaking) pratiği mi yoksa normal mesajlaşma tarzı bir şey mi? Onu belirterek mesaj atar mısın? fake: superbiao1st

Griffith
10 ay önce

Güzel olur dönersen gelişmeye calısırız
@namechoji81tr instam

Ben
10 ay önce

Ben

Sen
10 ay önce
Reply to  Ben

Sen

..n
10 ay önce

Bende bu aralar ingilizce çalışmaya başladım yaz okulundan sonra tam focuslanmayı planlıyordum çok iyi olur
@blab64789

bendir
10 ay önce

buyrun @cilantrowithsoy

fan_of_ismailyk_joke
10 ay önce

ben de benimle ingilizce mesajlaşabilecek birini arıyorum
gerektiğinde yanlışlarımızı düzeltebileceğimiz
fake:makarasyon.mu.varim