kutuphanede klima yok mu?? iceride yaniyoruz zaten pencereler de acilmiyor
İtiraf Yorumları
1 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
seeellaamm
1 ay önce
Bina sorumlusu denen kişiye bildirmek lazım. Şu kütüphanede termostat yok mu kardesim bu iş bir adama bırakılıyor. Güvenliğe gidin söyleyin. Mart başında da yine sıcaktı yanıyorduk. Gidip biz söyledik o günden sonra düzeltildi, ikinci bir düzeltme daha lazım. Beyefendiler hanımefendiler galiba odalarında oturup soyutlanıyorlar bizden.