× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

İtiraf Yorumları

1 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
seeellaamm
1 ay önce

Bina sorumlusu denen kişiye bildirmek lazım. Şu kütüphanede termostat yok mu kardesim bu iş bir adama bırakılıyor. Güvenliğe gidin söyleyin. Mart başında da yine sıcaktı yanıyorduk. Gidip biz söyledik o günden sonra düzeltildi, ikinci bir düzeltme daha lazım. Beyefendiler hanımefendiler galiba odalarında oturup soyutlanıyorlar bizden.