× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

İtiraf Yorumları

3 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Yeşil
1 ay önce

Evett gerçekten neyi bekliyorlar herkes sıcaktan fenalık geçiriyor

Zakkum
1 ay önce

Gerçekten öyle ben yelpaze işine girmeyi düşünmeye başladım talep olur gibi ne dersiniz?

pervaneci
1 ay önce
Reply to  Zakkum

Bence küçük masa pervanesi işine girelim. O daha iyi. bazıları ses çıkarıyor ama iyi ve sessiz çalışanları da var. Ya da bataryalı daha ufak tipte olanlar var. Yelpaze de olur. Bunu da düşün derim.