× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

M1 deki kumral

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ Yemekhane Menüsü: ytukampus.com/yemek

Saat 18:40 civarında Davutpaşa metrosundan arkadaşlarınla havalimanı yönüne bindin. Ben de arkadaşımla aynı vagondaydım. Üzerinde krem rengi bir mont vardı, kocatepe durağında indiniz. Eğer konuştuğun biri yoksa, fakeinsta bırak, tanışalım.

İtiraf Yorumları

4 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
kafamkarıştı
7 ay önce

Havalimanı yönüne bindiyse Kocatepe’de nasıl inebiliyor la

Kutup
7 ay önce

AHAHHAHAHAH yenikapı herneyse

gerekyık
7 ay önce

detay verir misin

Gerekvar
7 ay önce
Reply to  gerekyık

Bence yeterince detay verdim insta bırak daha fazla detay vereyim