× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

motoruna bebeğim diye bağıran renkli gözlü çocuk

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Insta hesabı: @ytukampuscom

ikilem konserinde 7 gibi büyük evde oturan beyaz gömlekli krem pantolonlu renki gözlü çocuk sonrasında elektrik fakültesinin önünde motoruna ‘bebeğim burada’ diye bağıran çocuk aşağıya insta bırakırsan çok mutlu olurum

İtiraf Yorumları

14 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Renkli gözlü covuk
1 yıl önce

Cumartesi 14.00 da büyük evde görüşmek dileğiyle

beyazgömleklikıvırcı
1 yıl önce

Önce bi iletişim kuralım , o kişinin siz olduğunu anlayabilmem için instagram daha iyi olur

Renkli gözlü çocuk
1 yıl önce

Bir tek tcmi yazmamışsın onuda yüz yüzeyken söylerim 🙂

beyazgömleklikıvırcı
1 yıl önce

burdan konuşmayalım o zaman sen bana bişi bırak ben sana ulaşayım 🙂

Renkli gözlü çocuk
1 yıl önce

philadelphia19071 insta

Renkli gözlü çocuk
1 yıl önce

insta patladı 🙁 Büyük evde buluşmak farz oldu yarın 14.00

beyazgömleklikıvırcı
1 yıl önce

umarım doğru kişiye yazmışımdır 🙂

Renkli gözlü çocuk
1 yıl önce

Büyük evde gördüğünde selam verirsen ve ya bi el sallarsan teyit edersin 🙂

Renkli gözlü çocuk
1 yıl önce

@EfekanLmaz72570 twitter

beyazgömleklikıvırcı
1 yıl önce

yazdım bakalım bekliyorum geri dönüşünü

Renkli gözlü çocuk
1 yıl önce

İnsta patladı :/ yarın 14:00 da büyük evde görüşürüzzz.

beyazgömleklikıvırcı
1 yıl önce

maalesef bugün gelemeyeceğim o yüzden konuşmak adına insta istemiştim :/

Renkli gözlü çocuk
1 yıl önce

@EfekanLmaz72570 twitterdan bekliyorum o zaman

beyazgömleklikıvırcı
1 yıl önce

yazdıımm