× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

MYP ile yatay geçiş

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ Yemekhane Menüsü: ytukampus.com/yemek

Merkezi yerleştirme puanı ile Gebze Teknik Üni. kimya(%100 ing) bölümden ytü kimya (%30 ing) bölümüne geçiş yapmak istiyorum. Derslerin İngilizce olması biraz zorluyor Türkçe olursa ortalamamı daha yüksek yapabileceğimi düşünüyorum ve sosyallik açısından çok kötü bir üniversite. Doğru bir karar olur mu?

İtiraf Yorumları

4 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
myp
11 ay önce

bence kesinlikle evet

Köstekli saat
11 ay önce

Hocam yapabiliyorsan yap, ben Gebze teknik üniversitesi makine mühendisinden, gemi inşaata geçtim yıldız’da. Hayatımda verdiğim en iyi kararlardan birisi olabilir.

paşa
11 ay önce
Reply to  Köstekli saat

kanka bana ulaşır mısın? fake hesabım @ytusevdalisi

pvc
11 ay önce

Aralarında aşırı bir fark yok.Bence düzenini bozmamalısın