× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

İtiraf Yorumları

15 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Boşver gitsin
10 ay önce

Wp den yazdım cevap vermedin, ne yapsaydım. Sen konuşmak istediğin zaman ben zorlu bir süreçten geçiyordum, bunu anlamadın, bahane üretiyorum sandın

666
10 ay önce

ne kadardır konuşmuyorsunuz

Uzaylı
10 ay önce

Biraz daha evrensel konuş

Anonim
10 ay önce

Konuşmak istiyorsan detay vereceksin awk

Rainbowland
10 ay önce

Ne kadar uzun süre kaç gündür ?

kendinibilenkendi
10 ay önce

Kesinlikle çok saçma. Biz aptal mıyız ha söylesene? Dışarıda herkes sevgili herkes 7/24 öpüşüyor herkes mutlu herkes kahkaha atıyor ve herkeeeeesss..Ve neden biz böyle ayrıyız hiç düşündün mü? Aslında.. dostum senin tek sıkıntın ne biliyor musun o koca.. neyse bitirim ikili serisine bak sonra konuşalım.

wre
10 ay önce

evet saçma oldu

Asperox
10 ay önce

Detay verin artik ya belki karsi taraf da seni bekliyor

Caramio
10 ay önce

Admin bu itirafi yazanin da itirafina sokarim sen de yayinlama lan boyle detay vermeyenleri. Gereksiz yere ayarlarimizla oynuyolar

Mvi
10 ay önce

Sen yaz bacım

Chadwick
10 ay önce

Fakültelerinizi söylermisin

Mine
10 ay önce

Benim oğlan değilsindir yine de söylemek istedim. Engelini 1 hafta önce kaldırdım fark ettin mi bilmiyorum ama yazmanı bekliyorum..

gre
10 ay önce
Reply to  Mine

Yok ben erkek değilim.

Minenin oğlan
10 ay önce
Reply to  Mine

Yazmaya korkuyorum

Mine
10 ay önce
Reply to  Minenin oğlan

Benim korkma yaz dememle değişmeyecek farkındayım ama keşke yazsan keşke böyle olmasaydık keşke her şeyi en başa alabilseydim