× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

orta bahce cocuk yogunlugu

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Insta hesabı: @ytukampuscom

ya bu cocuklar ne kardesim hafta sonu cocuk parkina donuyor orta bahce bugun de yuz tane cocuk universite mi anaokulu mu belli degil yeter lan

İtiraf Yorumları

8 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
zenginsevmez
1 ay önce

Ne güzel işte çoluk çocuk var. Efendi çocuklar çoğu. Ne bu çocuk sevmemezliğinin sebebi? Sanırsın orta bahçede 3 yaşındaki çocuk hınga diye ağlayıp rahatsızlık veriyor. Çocuklar kendi hâllerinde takılıyorlar. Çocuk dediğin şeyin enerjisini atabileceği bir alana ihtiyacı var. Zaten ülkedeki her yeri betonlaştırdık ve çoğu çocuk evlere sıkıştı kaldı. Bizler çocukluk zamanımızı tam onlar gibi geçirmemiş olsak da ortaokul sonrasında onlar gibiydi. Şu an onların yerinde olmak istemezdim. Alan bulmuşlar eğleniyorlar kimsenin alanını ihlal etmeden. Bari çocukları kısıtlı alanlarından mahrum bırakmamaya çalışalım. Çocuk görünce olumsuz yönlerine odaklanmaktansa bu ülkede senden sonra bayrağı taşımaya devam edecek birilerini gördüğün için sevinmelisin.

cocuksevmez
1 ay önce
Reply to  zenginsevmez

Esenlerdeki tüm çocuklar gelsin o zaman akademisyenlerin veledleri çoğu

Gokhan
1 ay önce
Reply to  cocuksevmez

Bilader kendi çocuğunuz olsa esenlere mi gönderirsiniz orta bahçede efendi efendi oynamasına mı izin verirsiniz yoksa eve kapatıp asalak şekilde yetişmesini mi görmek istersiniz? Kötü akademisyenleri kampüsten def etmek konusunda ben de hemfikirim. Üniversite dediğin şey zaten gelişmiş ülkelerde halka açık olur. Keşke doğru düzgün bir şehirleşme olsaydı da herkesin çocuğu güzel ortamlarda yetişseydi. Küçük çocukların üniversite gezisi yapmasını falan da kınıyor musunuz acaba siz? Sırf siz bir şeyleri yaşayamadınız diye milletin de elinden alınsın istiyorsunuz gibi. Hırtlar girmesin, katılıyorum. El kadar çocukların sorun çıkarmadıkları sürece kampüste bulunmalarında sorun görmenizin sebebi nedir anlamıyorum. Kafanıza dondurma mı fırlatıyor çocuklar? Bakış açınızı değiştirin bence. Ben de kampüste öğrenciyim ama bu şeyden neden rahatsız olduğunuzu anlamadım.

çagatay
1 ay önce
Reply to  cocuksevmez

Merak etme yakında çoccuk kalmaz bu doğum oranlarıyla. Btw eğitim fak kapansa hiç fena olmaz

hugola
1 ay önce

bende bugün b kapısının orda bir sürü hırt gördüm güvenlikler sohbet ediyordu bu hırtlarda elini kolunu sallayarak girdiler kampüse bıktım ben de

Sogutay
1 ay önce

Katılıyorum

hatsunemiku
1 ay önce

Harbiden bi de paten ya da scooter surup duruyolar bu ebeveynleri de anlamiyorum noluyosa cocugun ayaginin altina kaykay verseler erkenden cesur yetisseler cocuklar ne scooteri pateni ya

Ortabahçedeki çocuk
1 ay önce

Abi oyun oynuyoz yaa. Niye kızıyosun ki. Esenlerde mi oynayalım? Efendi efendi oynuyoruz