× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

İtiraf Yorumları

9 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
bbbbb
1 yıl önce

kizlari,lokasyonu,nerede bakistiginizi anlatsaydin ya biraz

Yeşil ceket
1 yıl önce
Reply to  bbbbb

ortabahçedeki çardağın oraya yakındı yol kenarıydı 4 kişiydik kızlar siyah giyinimliydi

bahcedekikizlar
1 yıl önce

detayy

Eff
1 yıl önce

Kızların birinde siyah, diğerinde de bej rengi gibi bir kıyafet vardı diye hatırlıyorum

Ortabahce
1 yıl önce
Reply to  Eff

Sapka takan var mıydı

yazıkedilenkızlar
1 yıl önce
Reply to  Eff

yanlış hatırlıyosun arkadaşım siyah ben laciverttim. Nasıl böyle önemli bir bilgiyi unutursun. Olucağı varsa da olmaz artıkkkk yazık

Eff
1 yıl önce

olsun bee neden olmasın tanışırız iyi cocuklarız biz ):::

Eff
1 yıl önce

Nasıl kızlardı kıyafetleri falan.

21cokahvesi
1 yıl önce

sandalyede oturan cocuklar siz miydiniz