× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

ortamdaki batman olmaktan cok sıkıldım

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Twitter hesabı: @ytukampuscom

herkesin icten ice nefret ettigi fakat katlanmak zorunda oldugu kimsenin yapamadigini yapan ve sorunlara cozum bulan o kisi olmak beni cok zora sokmaya basladi imdat

İtiraf Yorumları

4 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Allah allah
20 gün önce

triplere gel

hit post
19 gün önce

Ya senden nefret etseler niye yanında olsunlar belki kafanda kuruyorsundur, yok cidden kötülüklerini gördün o zaman çevre değiştir aga, biraz yalnız kalmaya ve yeni insanlarla tanışmaya cesaret edemeden de Batman olunmaz

Heldmaschine
19 gün önce

Takma kafana, Karl Denke dinle.

ofluyum evet
12 gün önce

sen narsistsin krdşm.