× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

otobüs şoförleri neden insan gibi davranmıyor

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Insta hesabı: @ytukampuscom

otobüslere binerken şoförler neden empati yapmıyor yer olmasına rağmen basıp gidiyor veya tam binecekken kapıyı üstümüze kapıyor
bi de öyle bi sürüyolar ki zaten ayakta zar zor duruyoruz biraz daha insaflı olmalarını temenni ediyorum

İtiraf Yorumları

2 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
kavga etmeyin
1 ay önce

41at’dekiler yine iyi de ring şoförlerinin ta a bi iki kere koşarak bindim diye ring şoförünün biri beni milletin ortasında rencide etti neymiş araca zarar veriyomuşum döküntü araçlar altın oldu bi anda

Yeşil
1 ay önce

İnsanlıktan nasibini almamış kimseler oldukları için