× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

QRdan nefret ediyorum

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ Yemekhane Menüsü: ytukampus.com/yemek

Yemekhane qr sistemi bu okulun başına gelmiş en saçma şey olabilir,

Yok okudu okumadı yok internet gitti 10 dakika bekleyin, yok qr açılmadı, yok okuttum açılmadı ,yok okuttum yükleniyor.

Herşey düzgün çalışsa bile kişi başı 15 20 saniye sürüyor şu iş.

Önünde 50 kişi sıra bekliyorken inanılmaz çıldırtıyor insanı. Madem düzgün yapılmayacak yapmayın şu sistemi.

İtiraf Yorumları

5 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
ammehizmeti
1 ay önce

yapı kredi kartınızı direkt bastığınızda da çekiyor parayı ben hep öyle yapıyorum

Yeşil
1 ay önce

Valla bu zamana kadar hiç sorun yaşamadım

Fourier
1 ay önce

Çıkart banka kartını okut madem beklemek istemiyorsan. Ne güzel yeni bir gelişme olmus hem yemek de indirimli. Qr mi kart mi bu senin tercihin zaten qr dayatması yok hiçbir yerde. Şikayet ederken de biraz düşünüp edin ve her şeyden de şikayet etmeyin artık valla gına geldi. Biri çıkıp sistemden şikayet ediyor arkasından 500 kişi kendi fikri olmadığı için çıkıp şikayet edeni destekliyor. Ben yeni sistemden fazlasiyla memnunum ve bu sürecin bir gecis asamasi vae hicbir sistem bi anda sorunsuz calismayacak elbet.

Luditcan
28 gün önce
Reply to  Fourier

bankaların üniversitelerle anlaşıp, indirimli yemek bahanesiyle öğrencileri o bankanın müşterisi olmaya zorlayıp, ilerde de borca takma planı yapmalarını çok seviyorum

İş bankası
30 gün önce

harbi. İş Bankası güzeldi. Yüklediğiniz kadarını yiyordun