× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

İtiraf Yorumları

14 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Sıkıntı
7 ay önce

Bıra ısmarlıcan mı

helo
7 ay önce
Reply to  Sıkıntı

bakarız

Sjsjsjs
7 ay önce
Reply to  helo

gelmezsem p ım ekle listeye juanrasko

reddi ilhak
7 ay önce

bende tek gideceğim

Last edited 7 ay önce by reddi ilhak
reddhayrani
7 ay önce

arkadaslarimla gidecegim ben ama sen de gel istersen VE REDD IN FANLARININ AZLIGI NICIN!!

helo
7 ay önce
Reply to  reddhayrani

olur aslındaa

helo
7 ay önce
Reply to  reddhayrani

olur aslındaa

reddhayrani
7 ay önce
Reply to  helo

hesabini birak ulasayim sana

helo
7 ay önce
Reply to  reddhayrani

ipek_karaman4

helo
6 ay önce
Reply to  reddhayrani

ulaşmadın:((

doganduru
7 ay önce

cinsiyetin nedir

helo
7 ay önce
Reply to  doganduru

kız

herhangi bir adam
7 ay önce

abi bende çok gitmek istiyorum ama tek başımayım bilemedim ya eğer gitmek isteyen olursa gelirim benn

biletyok
6 ay önce

Bilet yok