× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

YALNIZLIK

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Twitter hesabı: @ytukampuscom

Gerçekten çok yalnızım ve yalnızlıktan çok sıkıldım. Bir iki arkadaş ediniyorum hiçbiri kafama uymuyor. Söyle über eğlenceli full ta**sak bir arkadaş ortamı varsa lütfen benide alsın. Kendimi ilanen satışa koyuyorum paket başı 3 dal. Her türlü okey sadece sosyalleselim biraz

İtiraf Yorumları

6 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
istanbullulaşmayacak
3 ay önce

Hep dalga hep dalga da sıkar sanki, düzgün ortam olsa güzel olurdu ama. Yalnızlıktan Sokrates gibi felsefe yapmaya başlıycaz, hiç sevmem zaten kendisini.

Platon
3 ay önce

Sokrates de seni sevmezdi!

Focal
3 ay önce

Yalnızlık zor zanaat. Orta yaşlarda daha da zor oluyor.

Terminatör
3 ay önce

sorun sendedir belki

Ayip ettiler
3 ay önce
Reply to  Terminatör

Tha perasei abi

Nick
3 ay önce

Über eğlenceli miyiz orasını bilemem ama rahat birine benziyorsun ig bıraksana