× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

İtiraf Yorumları

5 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Hozier
9 gün önce

Abi hazırlığı geçmek için B1 yetiyor ya, nasıl 2 yılda öğrenemedin? Gerçi dil becerisi mühendislik zekasından basbayağı farklı bir alan.

Enver Paşa
9 gün önce

Reddite gir r/UniversityTR subredditine gir oraya sor

Endustri
8 gün önce

Broo kayıt siliniyor şu dekilde eğer ki geçiş yapmadiysan özel tarihlerde özel kayıt hakkın var tek seferlik kontenjana göre belli bölümler açılıyor çok dikkatli tercih yapman lazım.Birde yök bir atlası var bunla ilgili bakarsan çok yardımcı olur.hazirligi 2 yılda geçmeme diye sorabilirsin okursan anlarsın zaten.

Asdf
6 gün önce

Yazın yatay geçiş yaparsın diye olabildiğince geç siliyorlar kaydı. Eylül-Ekim aylarında oluyor genelde. Dönem başlamadan hemen önce silerler öğrenci işlerini ararsan onlar da söyler zaten

Yardım
6 gün önce

Yalnız değilsin bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?