× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

Olmuyor ne senli ne de sensiz

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Insta hesabı: @ytukampuscom

Senle konuşurken hep yok bundan olmaz yok birakicam yok uyumsusuz diye konuşurdum kendi kendime . Sen beni bırakıp gidince anladım değerini. Her gün her dakika seni düşünüyorum .  Yapacak bir şey kalmadı artik . Kendine iyi bak . Takıntılı veya gurursuz değilim sadece bazı ilkler özeldir. Özledim seni deli gibi .

İtiraf Yorumları

29 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
.,.,
1 ay önce

Kimi biraz detay versene dogru yere gitsin

nightpanter
1 ay önce
Reply to  .,.,

Kalsın

Gece
1 ay önce

İpucu verebilir misin?

This love
1 ay önce

İlkiniz neydi peki?

cocksxcker
1 ay önce

Ne kadar yazik

nightpanter
1 ay önce
Reply to  cocksxcker

Niçin

açıldım
1 ay önce
Reply to  nightpanter

kafanı yorma unut gitsin

nightpanter
1 ay önce
Reply to  açıldım

Kafamı yormuyorum fakat
Yarım kalmislik hissi mahvediyor insanı
Sanmak
Sanmıştım

Derler
1 ay önce

Sana dedim ki;
Beni kaybetme bulan olur.

Seni bana unutturan,
Beni sana hatırlatan olur.

nightpanter
1 ay önce
Reply to  Derler

Bir gün gideceksen neden hatıralar kalsın
Biliyorsun çok şey var goremedigin

dutyemisbulbul
1 ay önce

komik ve salaksın

nightpanter
1 ay önce
Reply to  dutyemisbulbul

Komik olduğum doğrudur

Yorumsuz
1 ay önce

Zor durum, bunları aslında 1.sınıflara okutmak lazım.

KonserAdamı
1 ay önce

Valla gripin tan bu konuluk gruptu, onu hatırlattı bana ama senin konunun aynısı yazıcaklarım

nightpanter
1 ay önce
Reply to  KonserAdamı

Sana bunu sözler yazmadım bugün
Iyi değilim

KonserAdamı
1 ay önce
Reply to  nightpanter

Sakin prenses kimseye bir şey dediğim yok

7777777
1 ay önce

Benim ex misin bilmiyorum ama ben de ozledim

nightpanter
1 ay önce
Reply to  7777777

Beni umutlandirma ama ağlarım
Ipucu ver anlarsam koşarım

nightpanter
1 ay önce
Reply to  7777777

Erkeğim ben bu arada ona göre ipucu ver:))

mavi
1 ay önce
Reply to  nightpanter

Kız senden büyük mü

nightpanter
1 ay önce
Reply to  mavi

Hayır yaşıt

Aaaa
1 ay önce
Reply to  nightpanter

Yasit mi benimki 1 yas buyuktu ama ayni sinif seviyesi

nighpanter
1 ay önce
Reply to  Aaaa

Biz yasittik ama o benden 1 sinif usttu ayni bolum degildik

1818
1 ay önce
Reply to  Aaaa

bolum ne

nightpanter
1 ay önce
Reply to  1818

Eef ile ef aşkı

Last edited 1 ay önce by nightpanter
Üzgün
1 ay önce

Bu okulda mı okuyorsun?

nightpanter
1 ay önce
Reply to  Üzgün

Evet

Üzgünüm
1 ay önce

Bu okulda mı okuyorsunuz ikinizde

nightpanter
1 ay önce
Reply to  Üzgünüm

Evet