× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

Seni istiyorum CAN

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Twitter hesabı: @ytukampuscom

Aylar oldu ayrılalı araya başkaları girdi ama ben sadece seni düşünüyorum seni istiyorum başkasıyla yapamıyorum. Böyle saçma bir şekilde ilişkimizin bitmesi seni kaybetmek canımı acıtıyor. Lütfen tekrar deneyelim ben sadece seni istiyorum her şeye sıfırdan yeniden başlayalım . Bir telefon uzağındayım 🙂

İtiraf Yorumları

7 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
ben degilim
1 ay önce

Abla naptın ya benim exin ismi de can ve biz de saçma bir sebepten ayrılalı aylar oldu umarım okumaz bunu yoksa ben yazdım sanar ghfgyg Benim ex Can eğer olur da okursan araya başkaları girmedi ve seni deli gibi özlesem de olamayacağımızı biliyorum o yüzden dua ediyorum Allaha seni kalbimden alsın diye 🙂 neyse umarım siz kavuşursunuz. Bu arada çok özlediğimden iki gündür ağlama nöbeti geçiriyorum ve sabahına bunu görmem şok etti enerji diye bir şey var ya

Herhangibiri
1 ay önce
Reply to  ben degilim

Benim Can geçen sene mezun oldu gakyHqhajqs

bendegil
1 ay önce

exim ben sanicak amk duzgun acin su itiraflari

güldürükçü
1 ay önce

Şu başkalarını yara bandı olarak kullanma işinden ne zaman vaz geçeceksiniz

Can
1 ay önce

Bir hasretlik yüzün vardı,
İçinde bir hüzün vardı,
Söyleyecek sözüm vardı;

Bu kalp seni unutur mu?

ben2
1 ay önce
Reply to  Can

Sonunu bile bile ben seçmiştim
Elimde değildi, yenilmiştim
Bir gün vardın bir yoktun, değişmiştin
Mesele bu ya ben silinmiştim
Hani sen beni severdin, ya
Hani sen beni sorardın, ya

seversin 😉

Cannabıyonamk
1 ay önce
Reply to  Can

Yapma king