× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

UTANMAYIN KİMSEDEN

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Insta hesabı: @ytukampuscom

Abi kampüste bakıyorum çoğu herkes tanımadığı kişiden çekiniyor. Birini görüp beğendiysen git konuş bön bön bakma. Erkekler için de değil sadece kızlar da aşırı utangaç erkek sizi yarım saat uzaktan süzeceğine beğendiyseniz gidin konuşun direkt. Cinsiyeti mi var bu işin

İtiraf Yorumları

3 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Ray_P
11 gün önce

Kısmen haklısın ama çoğu durumda kadının bunu erkekten beklemesi normal bu konuda söylenmemek lazım.

İnsaatMuh.
11 gün önce

Hocam cidden bazıları çağdışı.Bir ağam var olay çok yeni zaten.Aksam saatlerine yakın kamouste bir kızı çok beğendiğini anlatti bana sürekli denk geliyormuş.Kızı biliyor zaten bayadir.Neyse baktım ikiside birbirine bakıyor kızda kesiyor ama ,dedim çocuğa git soyle knk nolcak dedim.Kiz kumral eli yüzü düzgün rüküşlu birşey di.Bu gitti söyledi kız orda diğer arkadaşlarının yanında kızlı erkekli yerde çocuğa bu boyla mi demiş? Zorbalyaci tavırla reddetmiş Tom Cruise gibi 1.74 Luk adam şimdi hayatında hiç yaşamadığı boy kompleksi yaşıyor bu adam bir daha birine açılır mı bana bile tepkili jdjfjcj

Müh
9 gün önce
Reply to  İnsaatMuh.

Haayda ne diyosun abim o da kızın ayıbıdır takılmamak lazım