× Sen de İtiraf Et: "Anonim" tıkla itiraf yaz.
× Instagram'da takip et: @ytuitirafsitesi
× X(Twitter)'te takip et: @ytuitirafsosyal
× Telegram'da bize katıl: @ytuitirafsitesi

Hazırlık ortamı

www.ytuitirafediyor.com
İnstagram'da @ytuitirafsitesi 'ni takip edin!

YTÜ'nün öğrenci Twitter hesabı: @ytukampuscom

Hazırlıktaki kızların kendilerini bulunmaz hint kuması sanmasındaki sebep ne. Sanki tüm erkekler onlar için can atıyomuș gibi konuşmaya çalışsan selam versen öldürücekmiş gibi bakarlar istek atsan kabul etmezler nasıl iletişim kuralımki sizle normal karşılayan kız sayısı çok az

İtiraf Yorumları

2 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
hatsunemiku
1 ay önce

Selam, hazirlik kizlarinin hayatta tek basarilari muhtemelen bu universiteyi kazanmak baska da yok. Pek kafaya takmaya degmezler. Hayatini yasa yeni hobiler edin bolumde nasip olursa. Ayni zamanda kendilerine acilan erkekleri reddetmeyi de basari saniyorlar. Hayatlarini ortabahcede bos bos oturarak, okeye giderek, reels kaydirarak curutuyolar. Resim, muzik gibi sanat dallarinda ya da herhangi bi spor dalinda kendini gelistirmis ufak tefek yetenegi olan kizlar okey ama gerisinin ici agir bos. En cok egolu olanlar da bu ici bos olanlar oluyo.

Parasirthika
1 ay önce

Hazırlık iyidir yine sen bi de bölüme geç gör